.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بندر اميرآباد بزرگترين مركز كارآفريني در كشور مي‌شود

استاندار مازندران با اشاره به وجود ظرفيت بالنده و توسعه آفرين بندراميرآباد در بهشهر اظهار داشت: در كمتر از يكسال آينده، بندر اميرآباد بزرگترين مركز كار آفريني و توليد در كشور مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار در حاشیه مراسم کلنگ زنی تله کابین بهشهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بندر به عنوان هاب اقتصادي در منطقه و استان و شمال كشور است و تا كنون با 650 شركت در رابطه با مسائل مختلف و سرمايه گذاري در منطقه  تبادل نظر شده است كه راغب به سرمايه گذاري هستند.

وي اضافه كرد: صنعت، تجارت و گردشگري در بهشهر و شرق مازندران هاب است و لذا سرمايه گذاران بدون دغدغه و نگراني به سرمايه گذاري بپردازند.

فلاح گفت: در گردشگري و ميراث ، بهشهر بي نظير است كه با وجود جنگل، دريا و مواهب ميانكاله، اصفهان تنها 30 درصد از اين منابع را در اختيار دارد و  با توجه به وجود قدمت 8 هزار ساله مناطق گردشگري، تاريخي و ميراثي در بهشهر، اين شهرستان بعنوان اصفهان جديد در مازندران شكل مي گيرد تا خوب به گردشگران شناسانده شود.

شهرك شيميايي در بهشهر در دستور كار است

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به در دست اقدام بودن ساخت پالايشگاه نفت در بهشهر اظهار داشت: شهرك شيميايي به عنوان توليد كننده مشتقات گازي براي توليد محصولات صادراتي در بهشهر در دستور كار است كه در اين رابطه نيازمند 10 هزار مهندس و تكنيسين هستيم.

فلاح جلودار همچنين با اشاره به ممنوع بودن بهره برداري جوب از جنگل هاي شمال كشور و مازندران خاطر نشان كرد: زمين هاي جنگلي مازندران از 60 ميليون سال گذشته و براي دوره چهارم زمين شناسي است كه بايد حفظ و به نسل آينده سپرده شود.

وي گفت: فقط درختان شكسته و داراي امراض و بيماري در مازندران قطع مي شوند و كل جنگل هاي شمال كشور بايد در قالب طرح هاي مختلف گردشگري تدوين و اجرايي شوند.

استاندار مازندران همچنين با اشاره به شروع ساخت تله كابين در بهشهر گفت: خوشبختانه اتفاق مناسبي در جذب گردشگر و مسائل اقتصادي در شهرستالن است و سرمایه‌گذاران مطمئن باشند که مجموعه استانداری در کنار آنها است و همه تعهدات را مي پذيرد.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: تله كابين براساس برنامه ريزي بايد در زمان تعيين شده و در كوتاهترين زمان به بهره برداري برسد و از تمام ثانيه ها و دقايق استفاده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 اسفند 1392
در مازندران همه چي يا ميشود يا خواهد شد ولي چه موقع معلوم نيست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.